Effektiv förmiddag

Vet egentligen inte varför jag har den här bloggen när jag är så fruktansvärt dålig på att uppdatera. Men ibland så får jag lust att skriva några ointressanta rader. Helgen har varit bra, lite för kort och slö men bra. Har börjat denna vecka bra också. Gick upp vid halv 9, promenerade hem från Jörgen vid 9, satte mig och pluggade, gjorde bort kursuppgift 1, for och lämnade tillbaka en bok på biblioteket, lämnade CV på Kvantum, hem och hängde en maskin med tvätt, satte i en till maskin, ätit lite lunch och nu håller jag på med uppgiften inför onsdag. Känns bra och effektivt. Ikväll är det träning och imorgon skola på förmiddagen. Nu ska jag fortsätta och sedan gå och hänga lite mer tvätt och byta sängkläder.

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0