Kanon fredag!

Hej alla glada :)

Igår var jag på spincore med Carro på morgonen och oj så mycket träningsvärk jag har i magen idag. Tur att träningsvärk är en skön smärta på något sätt. Tur var också att jag var och tränade innebandy igårkväll och varit på en långpromme idag så jag inte får värre värk imorgon.

Idag har jag hunnit vara på en långpromenad med Linnea, kul att prata av sig lite :) Jag har hängt in kläder, plockat bort en massa skor som var framme, pantat burkar med Jennifer, fått en arbetsintervju nästa vecka (:D) och nu sitter jag och pluggar lite grann. Tänkte plugga lite till idag sen hoppa i duschen och göra mig i ordning. Ikväll blir det taco- och idolmys med min älskling :)

Hoppas alla har en lika bra dag som jag idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0