Lycklig!

Hej alla glada! Idag är en bra dag :D Jag ser ett ljus i tunneln, förväntningarna ökar och jag längtar som bara den! Jag vet att jag talar i gåtor men vet inte hur mycket jag ska avslöja :b Nej men det är inte något stort märkvärdigt egentligen. Hemtentan börjar ta form och jag känner att jag verkligen är igång med den och att det faktiskt finns en chans att få ett slut på den också. Idag har vi börjat en ny kurs som verkar helt okej, det roligaste är att vi får gå ut i verksamheten, inte på praktik men fältstudier iaf =)

Okej, jag ska säga varför idag är en så himla bra dag, jag har fått jobb! Något mer säger jag inte ;) En sak till som är bra är att det är fredag imorgon, vilket betyder min födelsedag och även helg efter två lektioner på förmiddagen. Så imorgon blir det att baka, göra taco-buffé med mamma och få en massa besök :))

Puss på alla som gör att jag mår så bra! Förresten har jag kommit på att jag inte har en aning vilka som läser min blogg, jag förväntar mig inte att så många läser eftersom jag inte skriver så intressanta saker, jag har heller aldrig länkat min blogg på facebook och ändå har jag ganska många läsare. Så ni som vill får gärna kommentera vilka ni är som läser, hade varit kul =) Pöss!

Kommentarer
Postat av: angelica

jag läseeer! :D

2011-11-25 @ 16:05:13
Postat av: jag vet inte vad jag heter..

men jag tror jag är din syster :s

2011-11-27 @ 09:05:49
Postat av: Caroline

Haha, störd du är Jennifer!



Jag läser iaf!

2011-11-28 @ 14:16:00
URL: http://carolinefant.blogg.se/
Postat av: hon som rapar i laget...

alltså BECCI :D

2011-12-02 @ 21:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0