Onsdag 23 novemeber

Underbara onsdag.. eller? Min dag kommer att bestå av plugg och endast plugg. Jag ska verkligen göra allt för att bli klar med hemtentan så fort som möjligt, helst imorgon så jag slipper göra det i helgen. Men jag försöker få in lite vardagsmys samtidigt med en massa tända ljus, några koppar te och ett par välbehövliga pauser.

Förutom att jag har en oändlighet med plugg är jag väldigt glad. Jag mår hur bra som helst inombords. Är otroligt kär i en söt Jörgen, har en härligt knäpp familj och vet ni vad det bästa är? Det är snart jul! Jag ääälskar julen så himla mycket och jag kan knappt vänta tills jag får börja julpynta Jörgens lägenhet (som han får om en vecka) och börja julbaka och slå in julklappar :) Det är verkligen toppen!

Här är lite julbilder genom åren =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0