Trååkigt

Brukar inte göra sånna här men såg den på Carros blogg och blev sugen. Fast egentligen borde jag packa och plugga men.. :)

VAD HETER DU - Johanna Therese Fant
ÄR DU ALLERGISK MOT NÅGOT - Nötter
BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV - Ja om något är jättekul (Vänner till exempel) 
ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT - Jöööörgen :))
BRUKAR DU GOOGLA? - Hur ska man annars få reda på saker?
HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG - Men det är klart!
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN? - Fem stycken just nu.
HUR SVARAR DU I MOBILEN - Hallå eller Hej det är Johanna.
BRUKAR DU KOMMA I TID? - Always.
NÄR MÅR DU BRA - När jag är med Jörgen och min familj.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST - I fredags på min födelsedag tror jag.
HUR KÄNNER DU DIG NU - Lite trött men samtidigt väldigt förväntansfull och uppspelt!
ÄR DU SMART - Jaa.. :b
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR - Ja, jättemysig kväll med Jörgen, chips och How I met your mother 
VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN - Te!
ÄR DU BLYG? - Mjo lite grann, jag jobbar på det !
HAR DU KYSST EN FRÄMLING? - aa..
VAD GÖR DU IMORGON - Skola, pluggar, packar, middag hos morbror och träning.
VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET? - Att vara stressad. (och att förlora i wii)
VAD LÄNGTAR DU TILL - Torsdag :D
VILKET ÅR ÄR DU FÖDD? - 1992
SAMLAR DU PÅ NÅGOT? - Ljus skulle man väl kunna säga, fast jag eldar ju upp dom också :p
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU - Jaa med hjärtan på :))
NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR - Det var länge sedan, kommer inte ihåg :b
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET - haha nee
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER - Nix
HAR DU NÅGON PIERCING - Bara hål i öronen.
VILL DU GIFTA DIG - Såklart :)
GILLAR DU ATT DANSA - Bara när jag är full :p
TYCKER DU OM SUSHI - Nee.
BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS - Jaa 
KNÄCKER DU DINA FINGRAR? - Neeej!
SENASTE LÅTEN DU HÖRDE - Good life med one republic.
KAN DU LAGA MAT - Ja, om jag vill så :b
BLIR DU BRA PÅ KORT - Nej det kan jag inte påstå.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN? - Jörgen
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU - Jörgen :)
HAR DU SNYGGA SKOR - Jo några stycken
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE - Tror faktiskt det var "jag älskar dig" när Jörgen åkte till jobbet och jag halvsov.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT - Nepp. 
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT - Nee, eller kanske min katt. 
TRE FAVORIT FÄRGER -Blå, vit och silver.
VAD ÄR KLOCKAN NU - 18.00

Inte ett dugg intressant men.. :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0