fullt upp

Det sker inte så mycket uppdateringar här inte. Men till mitt försvar har jag fullt upp med skolan, träningar och såklart jörgen :) I skolan går det bra, försöker komma igång med allting, hitta det rätta sättet att hänga med i alla föreläsningar, få böckerna jag har beställt och lära mig Fronter och alla olika plattformer. Jag går ungefär bara tre dagar i veckan men de andra två har jag fullt upp med att plugga. 

Idag har jag bara haft en föreläsning så jag har hunnit med att fixa lite i rummet. Jag har målat två sängbord som nu står på plats med varsin lampa på, lite ljus och min nya väckarklocka. Jag har även rensat garderoben lite och städat undan så nu är det fint :)

Fick nyss veta att vi inte har några träningar i veckan på grund av att arenan är stäng :( Så imorgon ska jag kanske ut och springa eller köra något styrkepass. Men ikväll ska jag bara ta det lugnt och se ensam mamma söker och sen mysa med hjärtat!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0