Måndag

Igår orkade jag inte ta mig ut och springa så jag bad Jörgen att hitta på lite olika styrkeövningar som jag kunde göra i vardagsrummet. Jag visste inte att han skulle förvandlas till Hitler och jag ångrade mig ganska snabbt att jag bad han.. Det kändes seriöst som att jag var med i biggest loser och var den mest otränade människan nånsin. Okej, lite överdrivet men insåg att jag har tappat så himla mycket den här säsongen när vi inte kört fys alls. Känns inge bra! Nu vet jag vad jag har att göra innan sommaren ;)

Idag börjar jag skolan kl 1 så jag passar på att plugga och städa lite nu innan. Om en timme ungefär ska jag promenera in till stan och hämta en bok på biblioteket och sen ta bussen till Luleå för två lektioner där vi ska prata om växternas fotosyntes bland annat :b

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0