Plugga och Jobba

Godmorgon! Klockan är halv 8 och jag sitter här, har ätit frukost och borstat tänderna. Vet inte riktigt varför, var halvvaken när Jörgen klev upp så han frågade om jag ville äta frukost med honom. Jag tänkte att det är ändå ingen idé att ligga kvar i sängen eftersom de eventuellt ringer och jag får jobba. Så nu sitter jag här och väntar på ett eventuellt telefonsamtal om jobb. Om jag inte ska jobba ska jag plugga och besöka mamma en sväng så hon får klippa mitt risiga hår.

I förrgår och igår blev det jobb i Sävast så idag skulle jag behöva plugga en hel del. Fick förresten veta igår att jag fick VG på förra tentan! Stört glad, var orolig att jag inte ens hade klarat den :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0