som måndag, fast tisdag

Då var påsken över och kvar har vi godis för flera veckor framåt, tur att man har snälla familjer som ger oss en massa påskägg ;)

Tisdag idag som känns som måndag. Jörgen har åkt och jobbat och jag pluggar lite innan jag troligtvis ska på jobbmöte. Jag har såklart dragit på mig en förkylning igen.. vill inte skylla på alla söta barn som jag jobbar med men det mesta tyder på att det är därifrån :b Jag försöker göra allt för att inte smitta ner Jörgen som ska ner till Stockholm och boxas på SM imorgon kväll men det är svårt när man bor under samma tak och helst vill vara nära varandra hela tiden. Och jag som dessutom har lagt upp ett träningsschema för veckan, ska det spricka redan andra dagen? Idag stod det faktiskt bara powerwalk så om jag tar en vanlig promenad borde det gå bra.

Nu ska jag fortsätta plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0