stress stress

Imorse vaknade jag som vanligt tidigare än jag borde, men idag var det väldigt bra! Jag skulle på möte hos medarbetare kl 9, halv 8 ringde dom därifrån och frågade om jag kunde åka ut till en förskola och jobba istället. Åååh så glad jag blev! Så då var det bara att stressa järnet, ta en snabb poserwalk till stan och ha ett kort möte med dem och sedan ut till norra svartbyn. Kom alldeles precis hem och nu ser jag en väldigt tråkig föreläsning via datorn. Imorgon ska jag också jobba så då får jag hoppa över två lektioner. Men det gör inte så mycket, allt material läggs ändå ut på Fronter så det löser sig. Måste ju passa på att jobba när jag får chansen, det är ju hur kul som helst :)

Nu ska jag lyssna klart och sen varva ner lite, laga baconpannkaka och till sist plugga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0