Torsdag

Hejhopp! Sitter inte så mycket vid datorn längre då jag kan kolla det viktigaste i telefonen. Därför har det inte blivit så mycket uppdateringar på sistone heller. Meen nu var det dags tyckte jag. Idag har jag varit i skolan från 8 till 3 ungefär. Har haft väldigt lärorika lektioner om bin och blommor (jag är faktiskt inte ironisk, det var jättebra). Sen har jag varit och lämnat in min lönespec, har ju äntligen fått börja vikariera inom olika förskolor :D Hur kul som helst.

Just nu håller jag på att plugga och ska snart börja göra lite middag, lax och potatis blir det idag. Sen ikväll blir det en prommis med Jörgen och så ska vi handla lite på vägen. Imorgon är det eventuellt skola, eventuellt jobb. Har en lektion som jag kan hoppa över om jag får jobba, men om dom inte ringer åker jag till Luleå för seminarie.

Lite halvtråkigt inlägg om mitt liv, orkar inte gå nu djupare än så. Läs och var glad ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0