16 augusti

Har varit ledig två dagar den här veckan då jag har hunnit med sol och bad, idag blev det jobb några timmar men jag får ju vara ute i alla fall så ska väl inte klaga :b Nu har jag precis slängt in en jordgubbspaj i ugnen som jag ska ta med och bjuda på ikväll då vi är bortbjudna på surströmming hos jörgens faster (vissa av oss kommer inte äta surströmming kan jag lova). Ska ta och packa med mig träningskläder för sen blir det direkt till arenan.

Jo juste, var på min första innebandyträning för säsongen igår. Med tanke på att jag inte har spelat på länge och jag hade ny klubba, gick det faktiskt bra. Det var grymt kul också! Har gått och köpt mig en salming klubba, ganska lik min förra men nytt blad, den är dessutom kortare än min förra! Men då har jag ju i och för sig alltid haft för lång klubba tidigare (är lat så jag orkar inte böja benen), men det kändes faktiskt bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0