19 augusti

Söndag idag och en typisk söndag har det varit. Det enda vettiga vi har gjort idag är väl vikt tvätt, handlat och varit förbi mamma och pappa en kortis. Annars är det typiskt söndag. Meen ska iväg och ha fysträning om några timmar så det är väl positivt i alla fall.

Känns bra med träningen nu, det är mycket roligare än i slutet av förra säsongen. Det beror säkert på att jag har bestämt mig för att träna när jag hinner och därför inte känner stress eller dåligt samvete när jag inte kan. Har även läst en massa böcker om bra mat på sistone, mest GI-recept och sånt. Med hjälp av dem har jag blivit inspirerad att laga lite nyttigare och bättre mat, samt att våga prova på lite nya recept.

Annars då? Ska jobba på Heden skolan hela veckan i förskoleklass. Känns hur kul som helst att få vara med på dessa barns första skolvecka. Då slipper jag känna mig som en vikarie också :)
Älskar att jobba men längtar samtidigt tills skolan börjar igen så jag får lära mig ännu mer :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0