28 augusti

Den här veckan blev det inge jobb, blev förkyld. Så jag vilar upp mig en vecka nu innan skolan drar igång. Den första kursen jag ska läsa heter Estetiska läroproceccer. Den handlar om drama, bild och musik. Inte mina bästa ämnen annars men det ska bli superkul! Håller på att fixa allt inför det börjar nästa torsdag. Idag har jag varit på biblioteket och hämtat ut några böcker och snart kommer mina beställningar från bokus och adlibris.
 
Idag är förkylningen bättre så har varit på dollar store och på stan med mor min på förmiddagen. Unnande mig två nya plagg på HM inför skolstarten, ibland måste man :)
 
Annars ska jag städa lite här hemma idag, typ skura tvättställ, städa skafferiet och dammtorka. Sånt där kuligt!
 
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0