31 augusti

Imorgon är dagen då det officiellt blir höst, i alla fall enligt min lillebror som har hävdat att det är sommar hela augusti (trots kylan).
 
Är som sagt ledig nu fram till skolan drar igång på torsdag. Så idag håller jag på och diskar, plockar, läser osv. Ska snart fixa mig lite lunch och sen hämta sebbe på skolan för att spendera eftermiddag och kvällen hos dom. Jörgen har fest på jobbet ikväll så ska åka och hämta han inatt där.
 
Har börjat läsa lite böcker inför kursstarten och oj så kul det ska bli. Läser just nu en bok som heter skapande barn och det är väldigt intressant. Känner hur motivation glöder och jag hoppas att den stannar kvar hos mig, helst fram till jul ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0