7 augusti

Jo jag lever. Har varit så dålig på att uppdatera så det är inte klokt men samtidigt har jag inte så mycket att berätta om. Har fått en till veckas jobb, är lite småless nu då det blev på fritids den här veckan, vilket jag inte tycker om sådär speciellt mycket. Får dessutom ont i rygg och nacke nu när det blir ännu mer lyft eftersom ingenting är anpassat efter flickan som jag är med. Men jag ska väl inte klaga, det är ju bra att jag har fått jobba alls i sommar. 4 veckor kvar till skolan börjar så förhoppningsvis ska jag hinna vara lite ledig just innan.

Nu har inneträningarna börjat med innebandyn så jag ska väl släpa mig dit imorgon. Har ju dock ingen klubba eftersom en viss far till mig lånade min och bröt av den.. Men det löser sig :))

Nu ska jag gå och laga lite middag, fisk och potatis står på matlistan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0