10 december

Måndag igen och andra advent har nu varit. Jag har snart varit förkyld i två och en halv vecka, igår var vi på julkonsert i pingstkyrkan, jag har mina sista lektioner innan jul imorgon och jag ska snart promenera iväg till Björns för att jobba. Det är i korthet vad som händer och sker. Jag har en hel hög med saker jag borde göra men motivationen och energin är ganska låg. Det måste vara en kombination av en för lång förkylning och det faktum att det nästan inte ens blir ljust på dagarna. Meen jag älskar julen och allt som har med julen att göra så tro det eller ej men energin till att baka pepparkakor, koka knäck och slå in julklappar finns :b
 
Nej nu ska jag plugga lite till innan jag ska heva i mig lite lunch innan jag ska och jobba. Jag ska ha stängning på fritids idag :)
 
 
Söta lillebror sjunger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0