12 december

12/12 2012. Den sista "speciella" dag som någonsin kommer finnas. Folk förlovar sig och gifter sig idag för att det är så coolt med datumet :b Kul för dom säger jag. För mig är det en helt vanlig dag. Har varit och jobbat mellan 8 och 13 och nu pluggar jag för fullt. Skulle egentligen till arenan men kommer inte hinna med det eftersom jag fick jobba mellan 7.30 och 15.30 imorgon, det betyder att jag måste plugga hela kvällen. Jag vill ju faktiskt vara lite ledig under julen så därför försöker jag göra bort ganska mycket nu. Jag har i alla fall gjort färdigt en sak och skickat in så nu sitter jag och funderar på vilken uppgift jag ska börja med nu.
 
Idag på jobbet har vi sjungit julsånger, bakat lussebullar och träffat tomten. Nog älskar jag mitt jobb dagar som denna ;)
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0