15 december

Nu är det helg! Har haft en bra jobbvecka, fyra av fem dagar har jag jobbat och en dag var jag i skolan. Nu är det slut lektioner för i år men jag har väldigt mycket att plugga hemma så nästa vecka måste jag se upp så att jag inte tar på mig för mycket jobb.
 
Lördag idag och jag har skrivit ut en massa recept på julgodis som jag funderar på om jag ska pyssla ihop idag. Vi ska och handla och hämta sebbe som ska sova hos oss ikväll. Har också tänkt baka lussebullar och bröd så jag får se hur det blir, kanske sebbe vill hjälpa mig (tvivlar på det men.. :b).
 
Annars då, har jobbat på vad jag tror är mitt favoritställe tre dagar den här veckan, det är nästan bara en vecka kvar till jul, vi har avslutning med innebandyn på onsdag, jag har börjat fundera över mitt eget spelande och jag borde verkligen plugga.
 
Nu ska jag välja bland en massa julgodisrecept och snart åka och handla :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0