17 december

Ny vecka, nya friska tag, visst var det så? Jag jobbade som sagt lite för mycket förra veckan och därför bestämde jag mig för att säga nej till jobb idag och komma ikapp med lite pluggande. Just nu håller jag på att skriva på min rapport och lite senare ska jag nog ta tag i instuderingsfrågorna till tentan. Känner mig lite smått stressad när det gäller skolan. Brukar man inte slappna av när man får jullov? För mig kändes det tvärsom, när jullovet kom, kom samtidigt allt plugg!
 
Men men, bara en vecka kvar till julafton och jag känner mig lugn på den fronten. Julklapparna är klara för länge sen och i helgen har jag gjort lite julgodis. I veckan ska jag baka biscotti som ska få bli julklapp till alla mormor och morfar och farmor och farfar :)
 
Peace out, nu ska jag plugga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0