7 december

Veckorna flyger förbi och jag hinner knappt med. Den här veckan har jag försökt friskna till, det har gått sådär, varit i skolan, lunchat med fina Elli som jag har saknat så, jobbat i Vittjärv och nu sitter jag här kl 8 och ska se två föreläsningar via datorn. Hur skönt kändes inte det? Stiga upp precis före föreläsningen ska börja, ta på sig onepiecen och sätta sig vid datorn.
 
Sen idag ska jag också försöka hinna plugga lite annat, klä julgranen, slå in paket, promenera till mamma och pappa, handla, träning med småtjejerna och till sist glöggmys med några från klassen. Jag får väl se om jag har planerat in för mycket nu eller om jag faktiskt hinner med allt det där.
 
I helgen blir det kalas för Jörgens kusin, städning samt se Sebbes julkonsert.
 
Trevlig helg :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0