Jobba träna äta mysa

Jätterolig dag på praktiken även idag, ville inte gå hem från alla mysiga barn. Jobbade mellan 8.30 och 15 och sen när jag kom hem bytte jag om till träningskläder och tog mig ut på en löprunda. Det blev en ganska kort en för att känna hur jag mår men det gick faktiskt bra. Joggade förbi hos mamma och pappa och stannade där en stund för att busa med sebbe som var lite rastlös. Nu har jag precis duschat och har mat i ugnen som ska ätas så fort Jörgen kommer hem :)

Känns skönt att ha gjort bort träningen innan middagen så jag bara kan ta det lugnt och småplocka lite här hemma hela kvällen. Snart börjar ju Biggest Loser finalen, får inte missas!

En kvinna från tidigare säsong, stört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0