Sportlov?

Sportlov för de flesta just nu, men inte för mig. Var på praktiken mellan 8 och halv 2 idag, fick sluta två timmar tidigare eftersom det var så lite barn. De flesta är hemma nu när syskonen ändå har sportlov så det kommer väl se ut så här hela veckan. Det positiva är att man kan fokusera mer på enskilda barn och göra saker med en och en :)

När jag kom hem har jag hängt in en hel massa kläder, surrat med lillasyster i telefon och pysslat och stajlat om några tråkiga pappersmappar från IKEA som var helvita först men nu jättefina :) Snart ska jag gå och steka lite palt och sedan ska jag och Jörgen promenera till arenan så jag kan prata med tränarna lite. Kan återkomma om vad senare.

Imorgon ska jag ta mig en sväng på stan om jag slutar lite tidigare och kika lite på bokrean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0