Sjukling

Igår fyllde Sebbe 7 år, världens bästa lillebror som finns! Igår efter min praktik och efter Jörgens jobb åkte vi dit för att fira honom. Han är så söt när han ska visa allt han fått, han hade inte ens tid att fika för han var så upptagen med att bygga sitt nya lego. Idag har jag varit hemma :( Förkylningen har brytit ut, äntligen får jag väl egentligen säga. Inte roligt att missa en dag av praktiken och aldrig kul att vara sjuk men jag har känt i en vecka nu att jag håller på att bli sjuk så på ett sätt är det ganska skönt att veta att nu kan jag bara bli friskare. Mår jag bättre ikväll ska vi åka en sväng till morbror Patrik som fyller år. Imorgon är Jörgen i Finland och boxas och jag ska hjälpa till på Sebbes kalas om jag mår bättre, vilket jag hoppas på. Han ska ha piratkalas och jag och Jennifer ska klä ut oss :))

Nu ska jag ta en dusch för att i alla fall inbilla mig att jag är lite fräshare och sen lägga mig i soffan och se lite mer vänner.

Trevlig helg :)

Lite bilder på 7-åringen :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0