VFU

Då var första dagen av VFU:n avklarad (dvs praktiken), med väldigt lite barn och väldigt många pedagoger blev det en väldigt lugn dag. Men trots det är jag helt slut nu, huvudvärken försvinner aldrig och tyvärr tror jag inte att den kommer göra det när jag ska jobba med ca 20 barn varje dag i fem veckor :b Men jag tycker ju om det så då får det göra ont när jag kommer hem i alla fall.

Blir ingen träning ikväll, måste som sagt bli helt frisk. Så ikväll blir det bara en lugn kväll i soffan för mig. Såg nyss att jag blev godkänd på förra examinationsuppgiften, oj så skönt nu kan jag äntligen släppa den kursen också!

Nu ska jag snart börja med maten, det blir torsk med ägg och bacon, ett skit gott recept som jag har fått av mamma : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0