2012

Hej alla och god fortsättning som man brukar säga.
Det är många som har höga förväntningar på det nya året och vill att det ska bli så mycket bättre än 2011. Jag kan inte riktigt säga att jag har dem, 2011 var ett bra år för mig. Avslutade skolan med bra betyg, kom in på den högskoleutbildningen som jag ville, hade världens bästa student och tid runt studenten, träffade världens bästa kille, började på universitetet och lärde känna många nya vänner och till sist det näst bästa av allt, efter att ha träffat världens bästa kille, flyttade jag ihop med världens bästa kille :) Bara för att 2011 var så bra är det klart att jag vill att 2012 ska vara det också men jag har bara inte de förväntningar som många har. Jag är lycklig så länge alla mina nära och kära får vara friska och glada. Men för er som kanske inte tyckte att 2011 var så bra önskar jag er all lycka att göra 2012 bättre, för det är ju trots allt er själva det hänger på :)

Ha en bra måndag, själv kommer jag tillbringa den med plugg och städning :)

Nyårs bild på mig och min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0