Fullt upp!

Idag har jag fullspäckat schema, nästan i alla fall. Jag har nyss hunnit baka lite chokladrutor, kom på igår kväll att jag inte har något att bjuda på idag när jag får finfrämmande av två vänner så jag snörde ihop en kaka rätt snabbt. Nu har jag pluggat och jag känner mig inte lika stressad som igår över examinationsuppgiften som ska redovisas på måndag, känner att jag snart börjar bli klar. Nu ska jag börja städa så det ser någorlunda fint ut när Petra och Linnea kommer hit om någon timme. Måste även hinna äta lite lunch och fixa till mig i håret. Ikväll är det träning och innan den ska jag börja skruva på den näst sista delen till vår nya tvmöbel och även laga middag som kommer bestå av torsk med ägg och bacon sås, supergott :)) Så det är vad jag kommer att syssla med idag.

En sak som jag saknar som jag gjorde hur mycket som helst förut och i somras, att läsa. Det enda jag läser nu är reklamblad, recept och skolböcker.. Jag älskar att läsa men får aldrig tid till det. Speciellt inte nu när vi har egen lägenhet, då finns det alltid något som jag borde göra istället. Men det kanske får bli ett litet nyårslöfte såhär i efterhand?

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0