Plockplock

Igårkväll kom äntligen mitt hjärta hem. Usch, behöver verkligen lära mig att vara utan han eftersom han ska på SM i Stockholm och även till Rom med jobbet senare i vår. Och detta var bara två dagar.. Det blev i alla fall mys hela kvällen :) Jag kom även på igårkväll att jag inte har någonting att göra idag egentligen. Skickade in rapporten igår, vilket avslutade kursen och vi börjar en ny kurs imorgon. Efter att ha pluggat konstant, jobbat lite och haft saker att göra i en vecka blev jag helt plötsligt rastlös. Tur att jag inte är arbetslös på heltid ;) Jag har i alla fall tagit en sovmorgon till ungefär 10 och har sedan dess gått och plockat i allting i lägenheten. Tänkte städa och göra allt skinande rent men istället plockar jag småsaker i alla rum istället för att bestämma mig för ett rum. Om ett tag ska jag ta och fixa mig lite lunch och sen fortsätta städa eller hitta på något kreativt :) Till middag ska jag göra lasange idag, mums!

Ha en bra dag / en lycklig Johanna :)

vår myssoffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0