Seeeg

Idag är en seg dag känner jag på mig, är inte på topp. Hela dagen igår hade jag ont i magen och hela kroppen på ett konstigt sätt men spelade match ändå (slutade tyvärr i förlust) och det sitter kvar idag. Har sovit dåligt och är stressad över att jag behöver plugga. Dock så har jag hela helgen på mig nu när jag fick veta att Jörgen ska bort och köra skoter hela helgen. Sova själv i lägenheten för första gången? Nää det känns läskigt, sovkompis sökes!

Smider lite lunchplaner med Carro just nu, ingen av oss är särskilt pigg idag så hon kommer nog hit med lite lunch osså myser vi i soffan, pluggandet kan vänta :) Funderar på om jag ska hinna stryka och byta lite gardiner också idag, eller imorgon :b Varför göra det idag när man kan skjuta upp det till imorgon? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0