Väckarklocka

Imorse skulle det komma nån från dhl och lämna vår bokhylla från Ikea (den sidan som var trasig när vi fick den). De hade ringt Jörgen igår och sagt att de skulle komma mellan 8 och 10. Jag som inte har någon skola idag sa ju såklart att jag är hemma och kan ta emot den. Jag tänkte även att de aldrig är riktigt i tid så jag ställde klockan på halv 9. 10 över 8 vaknar jag av att vår hemska ringklocka låter (högt!), kastar mig upp i sängen och försöker hitta nå kläder, går och öppnar med håret i en boll mitt på huvudet och helt yrvaken.. Jag undrar om jag ens skrev min namnteckning rätt :o Nu är det slut med att underskatta dhl iaf med att de aldrig är i tid :p

På förmiddagen har jag pluggat, håller på med examinationsuppgift 2 och den sista uppgiften i kurs U0004P. Den ska vara inlämnad på söndag och ska vara ungefär 6 sidor så det är bara att jobba på. Efter lunch klädde jag på mig alldeles för mycket och promenerade in till stan. Gick på biblioteket och lånade tre böcker inför nästa kurs (skönt att slippa köpa!), var på apoteket och handlade lite på coop. Nu sitter jag här igen och ska börja om med pluggandet. Nästa paus får vara att skruva ihop bokhyllan så det blir klart nån gång :)

Ikväll är vår enda träningsfria dag så det blir antingen en promenad eller bara mys i soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0