13 juli

Måste bara börja med min lillasysters liknande vid att "uppdateringen är lika dålig som apelsinjuice efter man har borstat tänderna". Så jävla bra och jag tyckte den passade mer än bra in på mig också.

Men som sagt, jag jobbar för fullt, måndag till fredag och på eftermiddagarna när jag har slutat försöker jag hitta på något roligt. Igår till exempel var vi i Långsjön hela eftermiddag och kvällen och myste på. Åkte lite båt, åt jordgubbar och surrade. Nu har jag slutat för ett tag sen, Jörgen är i långsjön igen och kommer väl hem ikväll så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Till att börja med ska jag i alla fall slänga mig i soffan och läsa klart världens bästa tidning, Topphälsa!

Trevlig helg :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0