18 juli

Det blev att sluta en halvtimme tidigare idag så nu sitter jag här hemma och funderar på vad av alla måsten jag ska ta tag i. Hade tänkt att jag skulle cykla iväg till erikslund och måla matbordet som vi ska ha, men just nu hänger det åska och regn som ett svart tak som väntar på att öppna sig ute. Jag var inte så sugen på att gå ut. Annars skulle jag behöva handla en hel del, det ekar tomt i kylen. Men då har jag ju ingen bil och det blir så tungt att ta det på cykeln, plus ovädret. Sen skulle jag också behöva träna. Då kommer jag till frågan; vad ska jag träna? Ut och springa? (kan nog inte skylla på vädret mycket längre), pilates? styrke? I allt jag läser står det om att kroppen svarar bäst på träning som man tycker är kul. Jag vet inte vad jag tycker är kul, det är då definitivt inte kul att springa, inte heller att promenera, styrke är tråkigt, pilates går för långsamt. Jag måste byta träningsform, min kropp tar inte emot någon träning alls just nu. Har lagt på mig något sommar-lat-sambo-kilo här och var som jag har börjat störa mig på men jag vet inte vad jag ska träna för att det både ska vara kul och givande. Någon som har några tips?

Kanske tar tag i städandet här hemma istället, det kan jag göra oavsett väder, plus att jag kanske förbränner några kalorier ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0