20 juli

Fredag idag och herregud så skönt! Jag har inte så ansträngande jobb men jag har varit så trött nu i veckan så det ska bli skönt med lite ledighet. Nu har jag dessutom bara en jobbvecka kvar på rörviken, sen får vi se vad som händer :)

Just nu håller jag på att städa, har bytt sängkläder, hängt in kläder, dammsugit vardagsrummet och skurat badrummet. Får se om jag fortsätter idag eller om jag gör färdigt imorgon. Ikväll ska Jörgen bort och jag funderar på att göra popcorn och mysa framför en bra film för mig själv. Imorgonkväll kommer mina fina flickor hit och myser och sen blir det att titta in boden alive också.

Sitter och funderar på vad jag ska göra av fläskfilén till middag. Ska kolla lite recept på recept.nu och få inspiration.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0