25 juli

Började dagen på värsta tänkbara sätt, försovning! Har aldrig försovit mig i hela mitt liv förrän idag. Vår wake-up light bestämde sig för att inte väcka oss på morgonen så både jag och Jörgen blev sena (jag mindre sen eftersom det tar två minuter på cykel till mitt jobb + att jag kan äta frukost på jobbet). När jag väl fick lugna ner mig på jobbet blev dagen rätt bra. Mina timmar på jobbet går så fort så jag nästan inte hinner med. Nu har jag bara två dagar kvar innan jag får lite ledigt, hade gärna jobbat ännu mer men.

Efter jobbet tog jag på mig träningskläderna och cyklade till erikslund där jag tog lillebror med mig på en joggingsväng (han på cykel). Vi hann väl några meter innan det började regna så det blev ett väldigt kort, väldigt snabbt pass, plus några situps senare. Bättre än ingenting. Nu har jag precis ätit fläskfilégryta och ris, hur gott som helst! Och ska alldeles strax bestämma mig för om jag ska måla stolar eller vika tvätt. Tror jag börjar med att måla.

Bild på mig och storasyster för ca 4 år sedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0