12 juni

Hejhopp! Är lite dålig på att uppdatera här eftersom jag fortfarande inte har fixat så jag kan göra det via telefonen. Men vad händer då?
Har varit på Sebbes första skolavslutning, har sett Jennifer gå ut 9:an, har varit på farmen, har firat Jennie som fyllt 21 och jag håller på att bli förkyld. Det är väl typ det i stora drag. Måndag och tisdag har gått det här veckan utan jobb :/ Får hoppas på resten av veckan istället.

Idag ska jag fixa lite här hemma, promenera till mamma och pappa och hjälpa dom med att klippa gräset och kanske underhålla en rastlös lillebror, träna på ett eller annat sätt och säkert nåt mer.

Btw så har vi nu bokat in vår 1 års dag som vi ska fira på lördag på cape east ;)) Kommer bli hur mysigt som helst (ska dra med han till Ikea också, måste bara komma på en bra deal).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0