8 juni

Studenten för många idag, hoppas humöret är på topp trots det tråkiga vädret. Kan ju säga att för min egen del är nog studenten den bästa dagen i mitt liv hittills och jag hoppas att det blir så för många idag också. Idag har jag varit på korpen och sett Jennifer sluta 9:an, när blev hon så stod egentligen? Gymnasiet nästa. Har sen varit och fikat hos mamma och pappa och nu väntar jag på att Jörgen ska komma hem så vi får äta lite go-middag. Ikväll blir det en lugn och skön kväll i soffan med hjärtat, låter studenterna fira ikväll. Själv laddar jag upp inför morgondagen då vi ska på Farmen och röja ;) Känner att det kommer bli en kul kväll :)

Säger GRATTIS till alla studenter, ha en asbra kväll nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0