Effektiv

Idag är jag effektiv! Har varit och jobbat på förskolan mellan 8 och halv 4. Sedan gick jag hem och klädde mig lite svalare, dumpade väskan och promenerade till Ica S. Handlade två tunga kassar och snäll som min mamma är skjutsade hon hem mig. Väl hemma packade jag upp allt och satte igång att baka bröd. Har hunnit kolla igenom all reklam, diska, sitta här och nu är brödet klart och det luktar jättegott! Alldeles strax ska jag börja koka ägg till middagen som blir tonfisksallad. Efter middagen ska jag slå igång innebandy på tv, Falun-Warberg. Måste-match för Warberg! Samtidigt som jag ser den ska jag träna, magövningar blir det idag. Efter det tar jag nog kväll och myser i soffan när Jörgen kommer från träningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0