:(

Buhuhuhuhuhu :,( Idag var sista dagen på praktiken och oj så jobbigt det blev. Jag trodde att det bara skulle vara jobbigt när jag skulle gå men hela dagen var jobbig. Gick hela tiden och tänkte på att det var sista gången jag fick leka med barnen. På 6 veckor lär man känna dem så himla bra, samma med personalen som jag också kommer sakna något fruktansvärt! Får gå och hälsa på någon gång och förhoppningsvis komma tillbaka och jobba med dem.

Nu är det fredag, borde ta och plugga lite men vill bara ta det lugnt och fixa lite i lägenheten. Blir nog en stunds pluggande och sedan tar jag helg på riktigt.

I helgen ska vi vara barnvakt åt Sebbe. Han kommer hit imorgon bitti och då ska vi åka till Luleå, kika på akvarier, gå på lite andra affärer, äta, köpa godis och se innebandy. Sedan hem och mysa framför gladiatorerna :) På söndag blir det mest troligt badhuset. Blir nog en bra helg :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0