Förkyld, igen -_-

Blää, denna jobbiga förkylning har kommit tillbaka! Har ju varit någorlunda frisk i några veckor nu och trodde att det bara skulle bli bättre. Men nu i helgen har den kommit tillbaka, och nästan värre den här gången. Tvingade mig iväg på praktik i morse, det är sista veckan och jag vill verkligen inte missa den. Var en jobbig dag då det känts som att hela huvudet ska sprängas och har varit tvungen att springa och snyta mig med jämna mellanrum. När jag väl kom hem vid tre kunde jag ju inte lägga mig och vila. Nej då, tvättstugan väntade! Nu är jag klar, har lagat och ätit middag och skulle egentligen behöva plugga inför tentan. Meeen tror jag skjuter upp det en dag, det kommer inte gå in något i min snoriga hjärna ändå :b

Nej nu får det vara slutklagat, helgen har varit bra. Festen vi hade i lördags var jättekul och det bästa var att få träffa alla fina vänner igen som jag inte har träffat på länge. Trots att allt var bra får det dröja ett bra tag tills nästa fest. Kroppen orkar inte med (jag vet, jag är gammal ;)).

Nu ska jag lägga mig i soffan och se om det är något på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0