Motivation

Även idag lyser solen in genom fönstret, dock såg jag att det var 15 minus grader på morgonen, det kan hända att det är varmare nu. Om en liten stund ska vi börja traska mot Jörgens far som fyller år idag, grattis grattis! Där blir det fika och mat. När vi kommer hem ska jag baka lite matbröd, tror det blir småfrallor och sen ska jag träna lite här hemma också. Har lånat tre Topphälsa tidningar av mamma och har fått rejält med inspiration att både äta lite nyttigare och att träna mera. Jag ska dock inte sluta fika helt eller lägga av med allt onyttigt, det går inte :b Bara tänka lite mer på att äta mer grönsaker istället för kolhydrater och typ nyttigare mellanmål och sånt. Jag har ju berättat om böckerna jag har köpt och från de får jag också motivation till detta. Speciellt bra är det att det börjar bli varmare ute så det går bättre att springa ute, vilket jag brukar vara ganska duktig på att göra men inte under vintern.. Men nu, en liten nystart!

Vill bland annat få lite mer vältränade armar :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0