Onsdag

Igår blev jag medlurad på ett 7 km löp-pass av Jörgen. Han skulle nämligen och springa med sin tränare med fru och en till boxare och frågade om jag ville följa. Lat som jag är sa jag nej men då körde han med något fult mindtrick och antydde att jag var en mes och feg om jag inte gjorde det. Tjurig som jag är ville jag inte visa att han hade rätt så jag följde med. Är glad att jag gjorde det, det gick jättebra och det kändes så sjukt bra efteråt!

Idag har jag varit på praktiken till 3, sen hem och byta om och iväg på step in. Kom precis därifrån och ska hoppa i duschen om två minuter för att sedan laga torsk och till sist åka till mormor och morfar en sväng när Jörgen är på träning. En ganska bra dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0