Promenad

Det ser positivt ut på jobbfronten nu en tid fram över, hoppas jag iaf ;) Har även stört mycket i skolan just nu så det blir full rulle fram till sommaren.

Idag har vi varit ute och grävt i snön, räknat grenar på träd och letat kottar, har även haft två föreläsningar så vi leker inte bara ;b kom hem för en timme sen och alldeles strax ska jag ut på en promenad med mamma. När jag kommer hem ska jag laga carbonara och sedan se Dalen-Täby på tv!

Har även insett att Jörgen kommer vara borta jättemycket i april och maj.. Jag får ta hit sebbe så jag slipper vara själv. Jag har även redan förberett Petra och Linnea på att dom kommer få komma och hålla mig sällskap ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0