Tenta

Igår satt jag, Johanna och Jessica och pluggade från 8 till 17 i ett litet grupprum utan luft.. Tenta imorgon och jag känner mig helt lost. Jag börjar få den känslan att jag inte kan plugga mycket mer, vilket brukar vara ett bra tecken oftast men nu vet jag inte. Det svåraste är att jag inte har någon som helst aning om hur frågorna kommer att se ut eller hur många det kommer vara. Vi har haft typ 6 böcker som vi ska ha läst och från dem kan det komma vad som helst. Hujja, längtar till imorgon eftermiddag då tentan är skriven och jag kan ta helg.

Idag sitter jag hemma och pluggar det sista, måste dock gå och handla och sen får jag besök av lillasyster Jennifer som förhoppningsvis kan få mig på andra tankar en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0