Trepartsamtal

Hejhopp! Haft en jättebra dag idag också :) På morgonen hann jag få lite panik när jag trodde att Jörgen hade tagit med sig mina nycklar till Luleå precis när jag skulle iväg och jobba men insåg att det var jag själv som hade dom i fel jacka. Tänk vad snabbt det kan gå från lugn till panikslagen. På förmiddagen hade jag trepartsamtal med min handledare och min lärare från universitetet, vilket gick jättebra! Nu är det bara att köra på i två veckor till. Känns dock alldeles för lite, hur ska jag kunna lämna barnen? :'(

Har kommit hem för en stund sedan och nu sitter jag här med en tekopp. Ska snart läsa lite i mina nya böcker eller i min studentlitteratur, har inte bestämt mig än. Hjärnan och hjärtat vill två olika saker ;p Till middag idag blir det morfars havsöring som jag ska göra i ugnen med potatis och morötter :)

Vaniljpannacotta med hallonsås som vi åt för ett tag sedan, smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0