True colors

Även idag tog jag mig till praktiken, kände mig faktiskt piggare imorse. Vilket egentligen var helt fel, när jag väl var där försvann rösten lite då och då och jag låter helt igentäppt. Meeen jag var där och jag överlevde :) Jag tycker det är så roligt att vara där så då spelar det ingen roll om jag är lite förkyld. Längtar så tills jag får börja jobba! Personalen verkar vara jättenöjda med mig så det känns bra :)

Nu har jag precis kommit hem och ska plugga och vika tvätt tills jag ska börja med maten. Tänkte göra en kyckling och broccoli soppa men det får bli imorgon efter vi har handlat. Så idag blir det fisk, laxöring som vi fått av morfar, mums! Efter middagen ska vi åka och handla och sedan ska Jörgen åka och träna ett tag och jag ska kurera mig.

Måste berätta vad jag gjorde igår. Satt/halvlåg i soffan och hade en kopp nygjort te i handen. Jag kände att jag behövde nysa (alldeles för sent) och hann inte ställa koppen på bordet. Nös och spillde självklart ut halva koppen med kokhett te på magen och benen. Magen tog värsta skadan eftersom jag bara hade en tunn tröja där. Sprang direkt och spolade kallvatten där men det hjälpte inte mycket. Fick ap-ont, blev arg på mig själv och var allmännt less på dagen så jag gick och la mig ;b Så kan det gå.. :p

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha gulle du!

2012-03-13 @ 16:25:14
URL: http://jenniferfant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0