Vår helg

Igår hade vi en heldag i Luleå. Vi var på Rusta och hittade lite smånyttigt, bland annat en rullgardin till sovrummet som kanske gör att vi inte vaknar innan 7 varje morgon. Sen var vi på Willys och handlade, nu är frysen proppfull! Sen var det dagens höjdpunkt, Akvariecenter. Kan göra en lång historia kort och säga att vi kom hem med ett så kallat clownhotell till ett vääldigt bra pris. Så om en vecka ungefär ska vi åka och köpa oss två clownfiskar också. Sen blev det Barnens hus så Sebbe fick köpa sig en leksak, Candycorner och Lindex där jag hittade mig strumpbyxor. Till sist åkte vi och såg första perioden på vår sista seriematch. Efter en period ledde vi med 7-0 så vi såg inte mera (vi vann med 9-0). När vi kom hem var jag helt slut, vet inte hur det var med de andra två men vi myste i alla fall ner oss i soffan och såg Gladiatorerna.

Idag har vi varit på badet, fick med mig alla syskonen och mitt hjärta :) Sen har vi gjort våfflor och nu håller Jörgen på att montera ihop en byrå som mamma och pappa köpte åt oss på Ikea. På den ska vårt fina akvarium stå senare :-) Och jag håller på att plugga lite smått, är dock helt slut efter badet.

Imorgon blir det en heldag på LTU med tentaplugg samt examination av VFU:n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0