10 maj

Den här veckan har bestått av jobb måndag, skola tisdag, jobb onsdag, torsdag och skola imorgon fredag. Älskar att jag får jobba så pass mycket men just på grund av det är jag ständigt stressad och har en klump i magen som säger åt mig att jag måste plugga. Jag lever hela tiden ett steg framför så jag hinner inte med att uppskatta det jag gör i stunden. Måste verkligen läsa på och lära mig mer om Mindfulness, meeen det har jag inte heller tid med.

Ikväll ska jag ta en paus från allt som heter jobb, plugg och träning och fara med mina två bästa systrar och se estetprogrammet sjunga. Ibland behöver man ett break och dessutom lite kvalitetstid med systrarna, det var inte igår!

Ha en bra torsdag kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0