15 maj

Gooodmorgon! Klev upp klockan 7 idag trots att jag är "ledig", jag tycker att det är ganska jobbigt att inte veta om de ringer om jobb eller inte och det leder till att jag inte kan sova på morgnarna. Meen har ändå tusen saker jag vill hinna med idag. Till exempel:
- Plugga, till två tentor och skriva klart en metodikuppgift.
- Gå på en promenad.
- Baka kakor från min nya receptbok.
- Hämta min cykel på erikslund.
- Handla.
- Sitta ute i solen på balkongen.
- Och lite till, en del av det där ska jag väl hinna med, problemet är bara att de kan ringa ut mig på jobb när som helst.

Jag ska väl inte klaga, finns ju de som inte har något alls att göra så jag ska väl vara glad att jag har både skola, jobb och en lägenhet att fixa i. Men bara att sätta igång nu då, börjar med att skriva klart metodiken.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0