17 maj

Torsdag och söndag idag, eller ska kanske säga torsdag och röd dag, det vill säga ledig dag. Idag är både jag och Jörgen lediga och vi har ändå fullt upp hela dagen nästan. Nu har Jörgen precis åkt med lite grejer på släpet till Långsjön och blir väl borta ett tag. Klockan 11 ska jag börja tvätta, sen när Jörgen kommer hem får han ta över och jag ska åka till arenan och se lite fotboll. Sen om Sebbe mår bra idag ska han följa med hit till oss, vi ska baka kakor och mysa och kanske att han sover över, vi får se. Stackarn har ju haft feber, ögoninflammation och öroninflammation i snart två veckor :(

Det blir nog en bra torsdag, trots regnigt väder. Meen jag tänker inte plugga ett endaste dugg idag, är det röd dag så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0