18 maj

Igår fick vi ett litet sovfrämmande som nu sitter och spelar star wars. Jörgen är och jobbar och jag borde plugga. Vill ut och springa senare men det spöregnar så får se om det kanske blir ett styrkepass inomhus istället. Jag måste också trotsa vädret och ta mig till stan och lämna in lönespecen, tur att jag har köpt regnkläder!

Men men, annars är det vår 11-månaders dag idag så ikväll blir det mys med kex, ost och vindruvor : )

Jag ber om ursäkt för att det är så fruktansvärt dåligt med bilder här men eftersom jag tar alla bilder med mobilen och uppdaterar på datorn blir det svårt. Men jag ska fixa så jag kan skriva inlägg från mobilen! Jag ska bättra mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0